Olen tyytyväinen itseeni.. tänään olen ollut töissä toimelias, siivonnut kaappia ja järjestänyt kansioita, järjestänyt kurssien opetusmateriaalia, tehnyt arviointeja valmiiksi jne...

 

ja osasin sanoa ei.. kun kansalaisopiston rehtori pyysi jatkamaan töitä syksyllä. monena keväänä olen miettinyt että en syksyllä jatka mutta sitten kuitenkin luvannut... sehän on kivaa ja hyvä palkkaista työtä, mutta mutta viime talvi oli tosi rankka, nyt kun olen lasten kanssa keskenään ja muutoinkin kun olen täällä omassa työssäni ainakin pari iltaa viikossa, niin se yks ilta viikossa muita töitä on vaan yksinkertaisesti liikaa.. no nyt sitten sain sanottua että en jatka naperojumppia ensi syksynä. Toivottavasti löytävät jonkun kivan open niin lapset sais kuitenkin jatkaa jumppaa.

Ihan hyvä päivä näin sateiseksi Tiistaiksi :)