tänään päivä alkoi sirpaleilla.. oudoilla asioilla ja pienellä kiukuttelulla..

Olin aamulla pienten kanssa kotosalla ja kuten aina kotona ollessa yritin tehdä kotitöitä... Laitoin astioita kaappiin astianpesukoneesta.. ollessani koneen luona astiakaapista tippui kahvikuppi.. siis ihan itsellään.. kukaan ei ollut lähellä ja kaapin ovi oli auki.. no se oli mun "pyhä" astiastoni kuppi ( vaikka en ollut edes kyseiselle hyllylle koskenut.. aika hassua).. no keräsin sirpaleet ja toivoin niiden tuovat onnea.. ja arvatkaa mitä?... meni noin kymmenen minuuttia ja keittiössä olevan ison korkean vitriini kaapin päältä putosi iso enkeli koriste.. ja sekin meni rikki! sitten meinas jo tulla itku. Enkelin olin saanut lahjaksi ja pidin siitä kovasti. Se oli makaava iso valkoinen enkeli joka vatsallaan pötkötti kaapin päällä. NO se siiten päätyi roskiin ja minä imuroin toisen kerran. eikä se huono onneni siihen loppunut.. ajattelin ottaa päivän liikuntatuntia varten mukaan hernepusseja.. niitä olen säilyttänyt sellaisessa muovisessa vahvahkossa kassissa jossa on vetoketju.. tiesin sen olevan muuton jäljiltä edelleen autotallin suuressa kasassa (laatikoita.. laatikoita.. pusseja.. nyssäköitä ja huonekaluja) no olin onnekas löysin sen hyvin pienellä vaivalla.. mutta kun kiskoin pussia kasasta paljastui.. hiiren syömä kasa kankaita (niistä pusseista..).. siemeniä.. ja vetoketju... eli nyt autotallissamme asustaa lihava hiiri .

ajattelin kannattakohan ollenkaan tänään lähteä töihin? no loppu päivä on sujunut kutakuinkin normaalin rajoissa:)